Convocatòria de vaga d’estudiants demà 30/10/2019

Benvolgudes famílies,

el sindicat d’estudiants convoca una jornada de vaga per demà 30 d’octubre. Els pares, mares o tutors legals podeu autoritzar que els vostres fills o filles no vinguin al centre.

RECORDEU:

1. Segons la normativa vigent, els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen dret de vaga.
  2. Només podrà exercir el dret de vaga l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat i CFGM.
  3. Els alumnes hauran de portar una autorització signada pel pare, mare o tutor legal el dia abans de la jornada de vaga ( la tenen des d’ahir dilluns).
  4. L’alumnat que no exerceixi el dret de vaga serà atès amb normalitat segons l’horari habitual de classes.
  5. La no assistència a classe comporta un perjudici acadèmic evident per als alumnes. Cal, per tant, que facin servir el recurs de la vaga de manera molt puntual i amb una reflexió prèvia important.
  • Els alumnes que facin vaga no podran entrar al centre a fer una classe o un examen puntual i després marxar. La vaga correspon a tota una jornada. Per tant, si un alumne no vol renunciar a fer un examen, cal que assisteixi a les classes tot el dia.

Equip directiu