Dinar AMPA: comiat alumnes 4ESO

ENLLAÇ A L’ÀLBUM FOTOGRÀFIC

El passat 20 de juny , professors , alumnes i membres de la Junta de l’AMPA de l’institut, vam celebrar un dinar  de comiat pels alumnes de 4t de ESO,  alguns dels quals  iniciaran  una nova etapa en les seves vides agafant diferents camins. El dinar va ser organitzat per l’AMPA, tan pels socis i  no socis, i va comptar amb la gran ajuda de La Colla Del Ranxo que ens van preparar una fideuà per llepar-s’hi els dits. Aprofitem per agrair-los la gran feinada que fan voluntàriment. El dinar va ser un èxit i va constar d’un pica-pica, una fideuà i un gelat de postres.