4ESO al MACBA i al CCCB

El passat dijous 3 de novembre els alumnes de 4t van fer una visita a Barcelona, en concret van estat al MACBA i al CCCB.

Al MACBA van gaudir d’una visita guiada performàtica (participativa, no wikipèdica) i amb l’estudi de 3 instal·lacions d’art contemporani van posar-se en la pell dels artistes contemporanis a l’hora d’enfrontarse al procés creatiu. Els alumnes van passar-ho molt bé ja que van haver d’improvisar diferents accions i es van trobar un guia que els va provocar i sacsejar el cervell.

A la tarda es va fer una visita guiada, més ortodoxa, al CCCB on van ser introduïts en el pensament de Ramon Llull, de qui es commemora el 700 aniversari de la seva mort, i de l’Ars Combinatoria. Per aquesta darrera raó es va fer un taller de codi binari, matèria que enguany es tracta a l’assignatura de Matemàtiques i a l’optativa de Tecnologia.