3 ESO: Sortida a Catalunya Ràdio i La Sagrada Família

ENLLAÇ A L’ÀLBUM FOTOGRÀFIC

Vinculada a la matèria de Projecte de radio, els alumnes de 3r A han fet una visita guiada a les instal·lacions de Catalunya Ràdio durant la qual han assistit a un programa en directe on, entre d’altres, han entrevistat a Raimon. També han viscut l’experiència de gravar la locució d’una notícia en un dels estudis. La intenció és que copsin el funcionament d’una emissora perquè ells ho puguin aplicar en la creació dels podcats a partir del 3 de novembre. Aquesta excursió es repetirà per a l’alumnat de 3r B i de 3r C durant les pròximes setmanes.

A més a més, també hem aprofitat per visitar la Sagrada Família, obra d’art que ha impressionat als alumnes.
Destacar l’excel·lent actitud i comportament de tot el grup.