Presentació llibre alumnat 1r ESO

Benvolgudes famílies,

Ja fa uns quants anys que els alumnes de 1r d’ESO, des de la matèria de llengua catalana, redacten una novel·la col·lectiva. El curs passat, es va tornar a dur a terme aquesta activitat, però amb un format una mica diferent: cada estudiant (o parella d’estudiants) va crear una història de ficció d’una temàtica determinada. D’aquesta manera, entre tots els grups de 1r d’ESO es va poder materialitzar un recull de narracions breus organitzat per temes, en què s’entreveu el potencial creatiu dels seus joves artífexs.

I, per donar a conèixer la tasca de l’alumnat, aquest dimecres, dia 6 d’octubre, a les 18.30h, tindrà lloc a la biblioteca de l’institut la presentació d’aquest llibre, que duu per títol Preludis com a presagi dels grans escriptors que poden arribar a ser els nois i noies que l’han elaborat.

Esteu, doncs, tots convidats a aquest esdeveniment.

Preguem que confirmeu la vostra assistència a un dels correus electrònics següents:

lgazapo@xtec.cat

jxutcla@xtec.cat