Llibre matemàtiques 1r i 3r ESO 22-23

Benvolgudes famílies,

Us informem que l’editorial Teide ens ha comunicat que el llibre de matemàtiques de 1r i 3r d’ESO està descatalogat

Tenint en compte que es tracta d’un material de suport i que se’n fa poc ús, el professorat de la matèria ha decidit que només cal que el portin aquells alumnes  a qui els bancs de llibres de Llançà i Portbou els els puguin facilitar perquè en tenen exemplars disponibles de cursos anteriors. Així mateix, també és aconsellable que, si algun/a alumne/a aconsegueix el llibre perquè el té d’un germà o li han deixat, el porti.

En tot cas, NO cal comprar-lo.

Moltes gràcies,

Equip directiu