1r ESO: Projecte reconnectant

ENLLAÇ  A L’ÀLBUM FOTOGRÀFIC

L’alumnat de 1r d’ESO ha participat a dos tallers del projecte formatiu que pertany al “CAMPUS ESCOLA” dins el programa de “CAMPUS PERALADA” per promoure en les institucions educatives un clima de reflexió, pràctica i intercanvi d’experiències entorn al moviment, el cos i les arts vives.

S’han dut a terme dues sessions:

• una amb el professor de música on consistia en realitzar una meditació guiada,
  • i una altra presencial, amb l’educadora de la Fundació.

En aquestes dues sessions, i mitjançant exercicis i propostes lúdiques dissenyades per agents professionals de l’àmbit artístic, els alumnes han aprés en primera persona a fer servir el seu cos com una eina de coneixement.

Molt agraïts a l’oportunitat que ens ha donat el @festivalcastellperalada per l’oportunitat que ens ha donat de poder participar en aquest projecte.