16 d’octubre: Dia de la dona escriptora

Avui dilluns 16 d’octubre, hem celebrat el dia de la dona escriptora a l’Institut de Llançà. Per commemorar aquesta jornada, gran part de l’alumnat del centre ha preparat informació i/o recomanacions literàries sobre llibres escrits per dones a partir dels quals hem fet murals. A més, tots els cursos de l’ESO i part del professorat hem assistit a la Casa de Cultura on l’Iván Teruel ens ha presentat l’Amor Pomareda, exalumna del centre i escriptora de Roses de seda, que ens ha parlat de la seva obra. Moltíssimes gràcies!