Sis anys no són res. Acte de comiat de 2BAT

Des de la tutoria i amb la implicació dels alumnes de 1r de batxillerat el passat divendres 21 de juny es va preparar l’acte de graduació a la Casa de Cultura pels alumnes que acabaven els seus estudis de 2n de Batxillerat i la seva etapa acadèmica a l’institut. L’acte es va fer amb l’acompanyament dels seus familiars i els professors del centre.

L’acte de comiat hi va haver l’entrega d’orles, diplomes i bandes creades pels alumnes de 1r de batxillerat. També hi va haver-hi parlaments del director del centre, Joan Manel Martos, la tutora del grup, Lídia Ochoa i alguns alumnes de 2n de batxillerat. L’acte va concloure amb un piscolabis.