Mostra de tallers 1r trimestre

El dia 15 de desembre es va fer la tradicional Mostra de Tallers al teatre de Can Rajoler. Al matí es va fer un passi per als alumnes de l’Institut, al qual també hi van ser convidats els alumnes de 6è de l’escola Lluís Piquer. A la tarda es va repetir l’espectacle per als familiars i els amics del centre, amb l’assistència de més de 200 persones. En aquesta Mostra s’ensenya els treball realitzat en alguns dels tallers trimestrals –no pas de tots, perquè seria excessiu!-, amb un protagonisme especial per al taller de teatre, que ens va oferir una versió original i divertida d’Els Pastorets (El sapastre Llucifer), original de Quim Bayé. A l’acte hi van participar els grups de música de 1r i 3r ESO i els alumnes del taller de creixement personal, i també es van passar vídeos dels tallers de projectes ambientals, d’italià i de bicicleta.