Gravació d’un curtmetratge pels alumnes del taller de cinema.

En aquest trimestre, els alumnes del taller de cinema han après algunes tècniques cinematogràfiques de la mà de l’alumne de 4t ESO Adrià Velasco que l’ha dirigit. Com a treball final es van plantejar aplicar-les en la filmació d’un curtmetratge ideat pels mateixos alumnes: una història de zombis i de supervivents. Els dies 16 i 17 de desembre, una bona colla d’alumnes van quedar-se a l’Institut fins al vespre per assajar i gravar les diferents escenes. Per donar més realisme, es va demanar la col·laboració de l’Associació de Voluntaris de Protecció Civil, que van implicar-se totalment en el projecte, per la qual cosa els donem les gràcies. Esperem veure el resultat d’aquest treball després de les vacances de Nadal.