Let’s Clean Up Europe

Els alumnes de 1er d’ESO han participitat en l’activitat Let’s Clean Up, que se celebra arreu d’Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc. La campanya Let’s Clean Up Europe s’ha celebrat els dies 11,12 i 13 de maig de 2018.

L’activitat ha acabat amb l’alliberament d’un exemplar de Bernat Pescaire.

De l’activitat promoguda a Parets per l’Escola de Natura, se n’han fet ressò diversos mitjans de comunicació, com Vallès Visió o TV3 .