Festival de Poesia i Rock 2018

Aquesta tarda hem pogut celebrar el tercer festival de Poesia i Rock de La Sínia que els alumnes de 1r d’ESO ofereixen a les famílies.

Enguany, el festival ha estat dedicat a la música dels anys vuitanta. Els alumnes han estat preparant un poema, que han acompanyat amb un vídeopoema i una presentació del grup musical de qui han interpretat una cançó. Los Secretos, Duncan Dhu, Antonio Flores i Alaska i Dinarama han sigut els grups presentats.

Moltes felicitats als alumnes pel seu esforç i dedicació i per l’entusiasme que han demostrat en aquesta edició i moltes gràcies al professorat que ho fa possible.

Moltes gràcies a tots els familiars que han pogut venir i donar suport als alumnes en aquesta tarda de “movida madrileña”.