Preinscripció i matrícula ESO

LLISTA BAREMADA ORDENADA DEFINITIVA. Enllaç

LLISTAT BAREM DEFINITIU (resoltes les reclamacions). Enllaç

LLISTAT BAREMACIÓ PROVISIONAL. (actualitzat). Enllaç

ABANS DE FER ELS TRÀMITS, LLEGIU LA INFORMACIÓ A LA PÀGINA DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ

• Normativa 2020. (ha sofert modificacions en dates i procediments)
  • TERMINI PREINSCRIPCIÓ: del 13 al 22 de maig
    • Preinscripció on line, del 13 al 22 de maig al portal del Departament d’Educació:(prioritàriament)

• Fer el Tràmit telemàtic: emplenar el formulari i “enviar”. S’obté un resguard.
      • Enviar el resguard del tràmit anterior juntament amb tota la documentació al correu del centre: preinscripcio@insjoanmercader.cat
    • Per als que no pugueu fer el procés telemàtic, es podrà fer presencial del 19 al 22 de maig.
      • Demanar cita prèvia. Procediment: per telèfon, 621240933 (entre 9:00h i 13:00h) o també per correu electrònic: preinscripcio@insjoanmercader.cat. Cal indicar: Nom i cognoms de l’alumne/a, nom i cognoms del pare/mare/tutor/a, telèfon de contacte i curs al què es fa la preinscripció. Posteriorment es rebrà trucada telefònica indicant dia i hora per lliurar la documentació al centre. (NO ENVIAR WHATSAPP)
      • El dia i hora assignats, anar amb els equips de protecció habituals (guants i mascareta) i mantenir les distàncies de seguretat en tot moment.
      • Portar el full de sol.licitud emplenat de casa (en tot cas, dur bolígraf propi). Full. També lliurar al centre tots els documents necessaris.
    • Ens cas que necessiteu més ajuda i/o no pugueu presentar-vos en els horaris del centre, teniu l’opció de contactar amb l’Oficina de Matriculació Escolar de l’Ajuntament. Enllaç

Adscripció de centres a la Catalunya central

Àrea de proximitat d’Igualada

Oferta de places de l’ESO (inicial)

Oferta definitiva (06/07/2020)

Calendari complet

Full informatiu de l’INS Joan Mercader (dates, barems, documentació).

TERMINI DE MATRÍCULA: del 13 al 17 de juliol

Documentació per a la matrícula 1ESO (un cop l’alumnat és admès):
  • Carta informativa
  • Instruccions de pagament