Com sabeu, l’optativa que cada any ofereix el Departament de Català ja té un equip nou de periodistes. Està format per uns alumnes de 2n d’ESO amb moltes ganes d’observar i d’explicar allò que els envolta. Han iniciat el curs organitzant-se en grups per investigar diverses emissores i per preparar unes exposicions orals sobre el nostre panorama radiofònic.
La setmana passada van visitar Rà dio Estel, els van ensenyar les instal·lacions i els van explicar com funciona una emissora professional. Fins i tot han pogut parlar en directe! (mireu els vÃdeos de sota).
A més a més, els periodistes els han resolt alguns dubtes sobre l’Audacity, el programa que faran servir per enregistrar i editar els seus propis projectes.
Ha estat una experiència molt enriquidora!









Comentaris recents