Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta

Al Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta hi va participar una alumna de l’aula d’acollida de primer d’ESO. Estem molt contents i contentes de tenir representació del nostre centre al Certamen.

Per saber-ne més:

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’entitat cultural que encapçala el Grup format per diferents empreses editorials, centrat en el coneixement, l’edició, l’educació i la distribució, i que té com a missió el foment de la llengua i la cultura catalanes.

La Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya tenen un acord de col·laboració per a la coorganització del Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta. Aquest acord neix de l’interès d’ambdues entitats per la promoció de la lectura i estem convençuts que la col·laboració permet que el Certamen segueixi creixent en quantitat i en qualitat.

Anna Forés: “Llegir en veu alta és una manera d’estar amb aquest altre que t’acompanya, però també és estar amb tu mateix i mateixa”.