Comiat de 4t
El divendres 18 de juny vam acomiadar els alumnes de 4t d’ESO de la promoció 2017-2021. Una promoció molt col·laboradora, molt implicada, molt generosa i amb un gran esperit d’equip tant de grup-classe com d’institut. Han sabut apropar-se al professorat per fer-se conèixer i sobretot per fer conèixer les seves idees. Un grup de joves […]




