ESO 4

Sortida a la cooperativa de La Fageda

Divendres 25 de setembre l’alumnat de 4t d’ESO va realitzar una visita a la Cooperativa “La Fageda” (Santa Pau). Es tracta d’un projecte social i empresarial que treballa per a la millora de la qualitat de vida i promoure la integració social de persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorns mentals severs i altres col·lectius en

Sortida a la cooperativa de La Fageda Llegeix més »

COMIAT 4t ESO

Enguany no ha estat possible acomiadar als alumnes de 4t d’ESO com ho fem cada any. Vam poder fer el comiat en grups reduïts. Podeu veure les fotografies aquí. Molta sort a tots!

COMIAT 4t ESO Llegeix més »

Curtmetratges 4t

En confinament, alumnes de 4t de l’àmbit de Música i Art, han participat en la realització de curtmetratges. Aquí en teniu una mostra, gaudiu-ne! https://photos.app.goo.gl/EmmgqZHJi5rYau9q9 https://photos.app.goo.gl/YkSJsPCNXeceHkup8 https://photos.app.goo.gl/YCqbxr2akEFKDaZCA https://photos.app.goo.gl/USZiyiQrVWEJibWu5 https://photos.app.goo.gl/E6FXzPUD5aYXdepv8 https://photos.app.goo.gl/C2Y2vZ6qeMHCTWJv9 Realitzats per: Ainhoa Abejaro, Diana Armeanà, Laia Díaz, Iqra Ilyas, Ariadna Plana i Sandra Ruiz.

Curtmetratges 4t Llegeix més »

Sortida a La Vajol i al MUME

Els alumnes de 4t d’ESO vam visitar el Monument a l’exili i el monument a Lluís Companys. Vam acabar el matí fent una visita guiada al MUME (museu de l’exili). La sortida s’emmarca dins del projecte El món en guerra i ens ha servit per acostar-nos a la realitat de la Guerra Civil Espanyola. Podeu

Sortida a La Vajol i al MUME Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut