Els alumnes de 1r fan una sortida al Cosmocaixa
L’alumnat de 1r curs va anar al Cosmocaixa de Barcelona a finals del mes passat. Amb motiu del projecte ‘Soc viu’, en el qual s’aprèn a demostrar si un organisme té vida o és inert, els estudiants van gaudir de l’experiència Micràrium. En el taller s’hi utilitzen microscopis i lupes d’altra precisió per veure microorganismes, […]
Els alumnes de 1r fan una sortida al Cosmocaixa Llegeix més »












