Actriu a l’aula a Arts escèniques de 4t
Els alumnes de l’optativa d’Arts escèniques de 4t d’ESO han rebut la visita d’una actriu a l’aula. Es tracta d’una activitat impulsada per A TEMPO, en el marc del Festival Temporada Alta (#atempo18) i que consisteix en una petita representació d’un monòleg i un debat posterior amb els alumnes. La Marta Hernández ens ha interpretat […]
Actriu a l’aula a Arts escèniques de 4t Llegeix més »









