Xerrada sobre orientació a 4t d’ESO

El passat divendres 26 d’octubre, l’Adrià Sasal, del servei d’orientació formativa de l’Ajuntament de Girona, va oferir una xerrada als alumnes de 4t d’ESO en el marc del projecte de suport a l’orientació.

L’objectiu de la sessió era senzill: donar informació sobre les possibles sortides per als alumnes de 4t, ja que aquest any acabaran l’etapa d’educació obligatòria i hauran de començar els estudis postobligatoris.

Aquesta és una primera activitat d’orientació dins la Tutoria, però més endavant, l’Adrià Sasal farà unes sessions individualitzades per ajudar a triar el millor itinerari formatiu per a cada alumne i resoldre dubtes que tinguin els joves envers els estudis que vulguin cursar quan marxin del nostre l’institut.