Presents a la 8a Trobada de la XAJI al Citilab

Divendres passat, 24 de maig, la nostra XAJI  novella (xarxa activa de joventut per la igualtat) va participar a la 8a Trobada XAJI al Citilab, on es van trobar amb les altres XAJI de Cornellà i de la resta de municipis adscrits a aquesta iniciativa.

Vam gaudir d’un bon esmorzar abans de començar per agafar forces pels diferents tallers i la posada en comú final.

Amb la guia dels talleristes vam treballar diferents aspectes sobre la igualtat i vam exposar el treball i aprenentatge realitzat durant el curs.

Esperem que els i les nostres joves, mitjançant aquestes i altres accions, visquin de forma igualitària les seves vides i les seves decisions.

Amb aquest acte hem donat per tancat el traspàs entre la XAJI veterana (alumnat de 4t d’ESO que durant aquests 4 cursos han format part d’aquesta xarxa) i la XAJI novella (alumnat de 1r d’ESO que n’ha agafat el relleu).