Concert de Santa Cecília

Ahir dijous dia 22 de novembre, dia de Santa Cecília, patrona de la música, vam celebrar el 1r Concert de Santa Cecília de l’Institut de Cornellà, a l’auditori de Sant Ildefons.

Alumnes de tots els cursos van oferir les interpretacions que havien estat assajant durant aquests dies. Vam poder gaudir d’interpretacions corals de flauta o de percussió corporal, improvisacions de rap i de cançons melòdiques, balls i danses de diversos països… En definitiva, unes grans interpretacions que ens van permetre gaudir d’una gran matinal de concert musical. Moltes gràcies a l’alumnat que hi va participar i al professorat que ho ha fet possible!