Commemoració 25N

Divendres passat vam aprofitar per commemorar el 25N, dia internacional per l’eradicació de la violència contra les dones, a l’Institut. Vam realitzar diferents actes de conscienciació. Al matí vam dedicar l’espai de benvinguda a repassar els actes que es feien a Cornellà durant el cap de setmana, entre els quals, l’acte institucional de reivindicació que la mateixa tarda de divendres es va celebrar a Cornellà i en el qual van participar alumnes XAJI (Xarxa Activa de Joves per la Igualtat) del nostre Institut.

També el mateix divendres vam omplir la reixa del pati que separa la pista de la zona d’esbarjo de llaços de color lila, que simbolitzen la lluita contra la violència envers les dones. Malgrat la pluja, la reixa del pati va quedar tenyida de llaços liles.

Finalment, també cal destacar el vídeo que alumnes de 4t d’ESO, amb la col·laboració de les professores Icíar i Elena van realitzar sota el lema: “Només sí és sí”, i que podeu veure en el nostre canal de youtube: