Els alumnes de 1r d’ESO de la matèria optativa Expressió escrita i expressió oral, guanyadors del XX Concurs El Gust per la Lectura

IMG-20150609-WA0003 (1)El projecte El misteri del carrer de les Glicines del Clot, elaborat i presentat pels alumnes de 1r d’ESO de la matèria optativa Expressió escrita i expressió oral, coordinat per la professora Eva Buquet, ha estat guardonat amb el 1r premi del XX Concurs El Gust per la Lectura, un concurs organitzat pel Servei d’Immigració i Acolliment Lingüístic de Catalunya i que té l’objectiu de fomentar la lectura.

El passat dilluns 8 de juny, el grup d’alumnes participants de l’Institut Juan Manuel Zafra van assistir a l’acte de lliurament de premis del certamen, que es va celebrar a la sala d’actes del Caixa Fòrum de Barcelona, on van ser proclamats guanyadors en la categoria C (1r i 2n d’ESO).

El treball guardonat El misteri del carrer de les Glicines del Clot ha consistit en la dramatització d’un fragment del llibre El misteri del carrer de les Glicines, de l’escriptora Núria Pradas, que vam registrar en vídeo.

Tant els treballs finalistes com els guanyadors, els podrem visualitzar ben aviat a la pàgina web de la Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *