“Trobada de primavera” a Projectes 1r d’ESO

Dimarts 21 de maig de 2019 celebrem la “Trobada de primavera de Projectes 1r ESO 2019”, a les 18 hores i a la Sala d’Actes de l’institut.

Aquesta trobada constitueix un moment on l’alumnat, les famílies i el professorat poden conversar amb cordialitat i calma sobre els estudis que, des de Projectes, fan els estudiants de 1r d’ESO. És una mena d’activitat d’avaluació social, compartida i continuada, dels estudis de l’alumnat.

Abans de la trobada s’ha demanat als nois i noies, i a les famílies, la realització d’una activitat especial, feta a casa, per començar a fer la conversa sobre els estudis que continua a la trobada, que es diu:  “Consulta a famílies: Els estudis des de Projectes; 1r semestre 2018 – 2019”.

L’alumnat de Projectes de 1r es disposa en “estands” de grups d’experts per explicar a tothom que vulgui, alguns dels aprenentatges fets que s’ha considerat que poden interessar especialment, i per acabar la trobada, es fa un tast de menjars elaborats amb vegetals, en coherència amb el tema axial d’un dels projectes que s’estudien a 1r anomenat “Les plantes que mengem”

Podeu llegir aquí la carta de convocatòria a famílies per aquesta trobada, que l’equip docent considera d’alt valor educatiu. I que sempre és cordial i conscienciadora de la necessitat de l’acció educativa conjunta entre les famílies i els i les docents.