Booktrailers a Projectes de 2n ESO, per animar a la lectura

L’alumnat de Projectes de 2n d’ESO fa booktrailers, ben interessants, per estimular a la lectura.

Els grups de treball de 2n d’ESO han seleccionat llibres que els han interessat, han elaborat guions d’enregistrament, han realitzat i editat l’audiovisual, i finalment han publicat els booktrailers als seus llocs blog dins l’institut digital (la plataforma Moodle)

Tot seguit, podeu veure alguns dels booktrailers que, tanmateix, han servit per impulsar la lectura als/les estudiants d’escoles de primària vinculades a l’institut J M Zafra, que han estat visitades per l’alumnat de l’institut

Visioneu i escolteu aquests booktrailers; estem segurs que us interessaran i estimularan a la lectura. Endavant!