Activitat extraescolar STEM 1r quadrimestre 2017 -2018: Science, Technology, Engineering and Maths, per 2n i 3r d’ESO

STEM 1r QUADRIMESTRE 2017 – 2018: Nutrició

Ets alumne/a de 2n o 3 r d’ESO i t’agradaria fer un taller de NUTRICIÓ?

Tens lliures les tardes de dijous des de les 16’00 fins a les 17’30 h?

Vols aprendre i passar-ho bé amb altres companys/es?

No perdis més temps i demana a Marisa Domínguez més informació (i també podeu informar-vos en aquest document: Informació famílies STEM PROGRAM Nutrició1718)

Contingut del Programa educatiu STEM Barcelona 2017 – 2018

El contingut del programa s’organitza en mòduls de temàtica molt diversa, des de la genètica a la ciència espacial (robòtica, matemàtiques, nutrició, sostenibilitat, són els altres mòduls). Cada mòdul consta de 10 sessions d’una hora i mitja cadascuna. Són sessions pràctiques, plenes d’experiments i curiositats. Experiments senzills que obren els ulls dels alumnes a preguntar-se: Per què?

Aquest primer quadrimestre s’ofereix el mòdul de Nutrició que consta de les següents sessions:
Sessió 1: Naturalesa de la Ciència
Sessió 2: Pensar com un científic
Sessió 3: Anatomia i psicologia
Sessió 4: Alfabetització de l’Etiqueta Nutricional
Sessió 5: Vitamines, què són?
Sessió 6: Per què menjar?
Sessió 7: Energia de l’alimentació
Sessió 8: Què conté la teva beguda?
Sessió 9: Lípids: El bo, el dolent, i el saludable
Sessió 10: Explosió de fetge!
Sessió 11: Creació d’un missatge saludable
Sessió 12: Presentacions

L’activitat és gratuïta. El curs s’impartirà els dijous de les 16:00 a 17:30 hores. Començarem probablement la darrerra setmana del mes d’octubre.