A Projectes de 1r d’ESO comença a emetre l’emissora de ràdio podcast. Escolteu!

radioAls projectes de 1r d’ESO del curs actual, hi ha una emissora de ràdio en format podcast, que ja conté emissions.

Es tracta d’una emissora digital d’emissions de notícies de Ciència, Tecnologia i Societat, que l’alumnat de 1r d’ESO va produint i publicant segons es fan els diversos projectes del curs.

De moment, ja s’ha fet l’aprenentatge de la producció dels arxius sonors, del producte podcast sencer, i de la seva publicació i emissió.

A hores d’ara, l’emissora emet per ser escoltada només per l’alumnat de 1r d’ESO i el professorat de l’institut, però probablement en el futur s’emetran episodis des d’aquesta web de l’institut, en obert.

Diversos temes i continguts, triats pel propi alumnat, han estat tractats. Per exemple, es disposa d’emissions sobre futbol, sobre maltractament animal, sobre cinema, sobre relacions amistoses, i altres totes molt interessants.

Com a exemples, vegeu i escolteu (i gaudiu!) les dues emissions següents, que s’anomenen respectivament “Black Friday” i “Top 5  de cançons“.

BLACK FRIDAY: UN DIA PER ANAR DE COMPRES

El Black Friday se celebra un dia a l’any, per volts de Nadal, i la majoria de les botigues i Resultat d'imatges de black friday tienda con mucha gentecomerços fan descomptes de fins al 70%.

Però hi ha moltes botigues que fan «trampes» i ens enganyen amb els preus fent que estan rebaixats. També hi ha altres esdeveniments, com el Cyber Monday. I ara us explicarem tot això i més en el nostre podcast.

Fet per: Bisila, Natalie, Eva  i Jordi (1r B)

TOP 5 DE CANÇONS

imatge-top-5

En aquest podcast coneixereu les 5 millors cançons de 2016 d’acord amb l’opinió dels membres del nostre grup.

En la nostra llista tenim diferents tipus de cançons, sobretot de música pop, l’estil musical que, actualment, més destaca entre els joves.

Julia, Marboré, Johan i Erick