Bases del 3r concurs MatesXef 2023

Participants

Al concurs hi poden participar tot l’alumnat del centre, professorat i PAS i famílies.

Hi haurà diferents nivells:

• Nivell ESO12: 1r i 2n d’ESO
    • Nivell ESO34:  3r i 4t d’ESO
    • Nivell BTX:  1r i 2n de batxillerat
    • Nivell PROF: Professorat i PAS
    • Nivell FAM: Famílies de l’alumnat del centre

Condicions

El plat ha d’estar elaborat pel participant. Per elaborat s’entén que s’hagi cuinat o modificat a partir d’uns aliments de la industria alimentària.

Cada plat vindrà acompanyat d’una fitxa_participacio_matesxef2023 amb un títol, nivell al qual es presenta  i una breu ressenya amb opció d’incorporar la recepta.

Recomanem que no es portin plats cuinats a base de nata, ous, cremes i salses.

Llegir el tríptic Quatre normes per preparar aliments segurs, creat per Agència Catalana de Seguretat Alimentària per ajudar a evitar les toxiinfeccions alimentàries.

Continguts i objectius

El plat ha de transmetre com a mínim un concepte matemàtic del nivell educatiu al qual es presenta.

Com a objectiu principal que ha d’aportar el plat és el de poder-lo fer servir d’explicació, aclariment o posada en pràctica d’un dels continguts matemàtics del nivell que es presenta el participant.

Programació del dia (dimarts 13 de juny)

8h a 16:10h: Lliurament del plats a la cuina de l’institut Juan Manuel Zafra on s’inscriurà el participant (fitxa), la categoria a la qual es presenta i etiquetatge del plat amb un número que donarà el jurat per tal de mantenir l’anonimat.
16:15h El jurat format pel departament de matemàtiques començarà a valorar els plats
16:45h S’obren les portes al públic per fer el tast i veure la presentacions dels plats inscrits
17:30h Lliurament de premis

Data i lloc

Es podran lliurar els plats al llarg del dia (13 de juny) a la cuina de l’institut a partir de les 8 del matí fins a les 16:10h.

Jurat

El jurat estarà format pel professorat del departament de matemàtiques