Gramàtica i art és possible!
Al llarg del 1r trimestre, l’alumnat de 3r d’ESO s’ha endinsat en la gramàtica anglesa. Han repassat i profunditzat punts gramaticals claus per poder començar la segona etapa d’ESO amb una base sòlida. El projecte ha finalitzat amb l’elaboració i exposició a l’aula de les… Llegeix més»
Espai en Xarxa Ràdio Bitàcola
Aquesta setmana els alumnes de l’Espai en Xarxa Ràdio Bitàcola hem pogut dur a terme els nostres encàrrecs.
El passat dimecres 14 de desembre vam col·laborar en directe dins el magazin “Bon dia, Barberà” a Ràdio Barberà per explicar a la ciutadania el nou equipament juvenil… Llegeix més»
Sessió d’avaluació 1r ESO
El passat dimecres vam celebrar la sessió d’avaluació de 1r d’ESO, un espai de trobada de l’equip educatiu del nivell per parlar de les dinàmiques de grup i l’acompanyament individual de cada alumne/a.
Els delegats i delegades van venir a exposar-nos la valoració del trimestre que… Llegeix més»
Finalitza l’Espai Visita mèdica amb un roleplaying de consulta.
El projecte de Visita Mèdica ha finalitzat fent un roleplaying d’una visita mèdica on informàvem l’usuari/a d’una malaltia detectada, les seves causes, conseqüències i tractament a partir d’una entrevista. Abans d’arribar a aquest punts ens hem fet especialistes a partir de diverses tasques i tallers.
Vam… Llegeix més»
Sessió d’avaluació 2n ESO
El passat dimarts vàrem celebrar la sessió d’avaluació de 2n d’ESO, un espai de trobada de l’equip educatiu del nivell per parlar de les dinàmiques de grup i l’acompanyament individual de cada alumne/a.
Els delegats i delegades varen venir a exposar-nos la valoració del trimestre que… Llegeix més»
Orientagarden millora els espais dels patis de l’escola bressol La Rondalla, l’escola Elisa Badia i l’Institut Bitàcola.
En aquest espai en xarxa hem treballat la jardineria i la millora de les zones del nostre pati amb la Fundació Promocions Barberà.
La primera setmana de projecte, vam investigar una mica tot el que faríem en aquest espai en xarxa i vam començar a fer… Llegeix més»
IP Filosofia. Visualitzar la filosofia mitjançant la lectura del llibre “Elisa”
Entre el Itineraris Personals que ha estat fent l’alumnat de 4t. d’ESO des del començament de novembre figura aquest IP, a través del qual ens hem introduït en la disciplina filosòfica en el seu vessant ètic a través de la lectura de la novel·la… Llegeix més»
Tout sur moi
En l’àmbit de francès, en el primer trimestre, l’alumnat de 1 er d ‘ESO ha après moltes coses: a expressar per escrit i oralment les emocions i sensacions amb els verbs être i avoir i ho han plasmat en uns mapes mentals molt originals. I, per últim,… Llegeix més»
PER QUÉ LI VA COSTAR TANT A HERACLES DESFER-SE DE LA HIDRA DE LERNA?
L’Hidra de Lerna era un espantós monstre aquàtic que formava part de l’inframon grec amb la peculiaritat de què per cada cap que se li tallava se li reproduïen dos. Els alumnes de tercer ja saben per què era tan terrible: són capaços de calcular… Llegeix més»
Les dones i el còmic
Dins les activitats de l’espai Creatiu, aquest curs hem anat a visitar l’exposició que hi ha a Caixa Fòrum sobre la història dels còmics. Ens hem centrat, però, en la visita guiada temàtica sobre les dones fora i dins les vinyetes d’aquest gènere literari. Una… Llegeix més»
Art urbà a l’espai en xarxa de 2n i 3r
A l’espai en xarxa d’art urbà d’aquest trimestre hem rebut dos encàrrecs. El primer encàrrec, el disseny d’un mural a la paret de la llar d’infants “La Rondalla”, que comparteix espai amb l’institut Bitàcola, ha sigut tot un repte. El segon, una intervenció artística per… Llegeix més»
2ESO Club de lectura, pasaporte lector
En este primer trimestre, los alumnos de 2º de la ESO han realizado en clase el club de lectura, que consiste en disfrutrar leyendo en voz alta una novela y hacer un pequeño debate compartiendo ideas sobre la lectura. Cada grupo ha leído un libro… Llegeix més»
Segueix-nos!