Sessió informativa cicles FP Superior

Aquesta setmana hem rebut la visita de professor Diego Nistal de l’Institut Manuel Vázquez Montalban de Sant Adrià de Besòs, qui ens ha informat dels cicles de formació professional de grau superior que imparteixen al seu centre.

Aquesta visita és força important a causa de la informació que es transmet al nostre alumnat que està a punt d’acabar el cicle de grau mitjà és de gran interès. Inclou itineraris, accés als cicles, horaris, mobilitats internacionals, pràctiques a empresa i formació dual, d’entre altres.

El Cicle de Formació Professional de Grau Superior ASIX és la continuació natural del cicle de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, per aquest motiu molt de l’alumnat que ha estudiat al nostre centre decideix continuar estudiant al Grau Superior.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *