El xip experimental

La setmana passada, el Teatre Zorrilla va acollir la 7a Mostra de teatre d’educació secundària de Badalona 2022 – Memorial Maria Antònia Carbó Ruiz, amb la representació de diferents fragments i obres interpretades per alumnes, entre d’altres, de l’institut Barres i Ones, que han escollit l’obra del “Xip Experimental”.

La Mostra de teatre d’aquest any vol retre homenatge a l’actriu badalonina Maria Antònia Carbó Ruiz per la seva contribució al teatre i a la cultura al llarg de tota la seva vida.

La 7a Mostra s’ha organitzat fruit de l’estima al teatre com a vehicle d’aprenentatge i d’expressió artística, del treball intens per part de l’alumnat i professorat de cada un d’aquests centres, i de l’èxit de les Mostres anteriors amb l’objectiu d’afavorir el creixement, a Badalona, de la passió pel teatre com a manifestació educativa i cultural, de primer nivell.

> Veure l’obra de teatre

> Veure la noticia