RESULTATS DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES DE L’INSTITUT PERE RIBOT DE VILASSAR DE MAR DE 4t d’ESO DEL CURS 15-16

El Departament d’Ensenyament realitza, des de fa ja uns anys, unes proves externes (amb correcció també externa) de competències bàsiques de les matèries de català, castellà, anglès i matemàtiques. Aquest curs han afegit per primer cop la competència científico-tecnològica.

Aquestes proves generen un resultats individualitzats (que només són indicatius) per a cada un dels alumnes del centre i un informe genèric de centre amb els resultats de cada una de les competències.

Com a síntesi dels resultats genèrics del centre podem indicar que, segons els ítems i barems que marquen les pròpies proves:

• Els resultats de centre de totes les matèries avaluades estan per sobre de la mitjana de Catalunya de la matèria corresponent gairebé en la totalitat d’ítems avaluats.
  • El grau d’assoliment de la competència bàsica de català és del 94,50%
  • El grau d’assoliment de la competència bàsica de castellà és del 97,30%
  • El grau d’assoliment de la competència bàsica d’anglès és del 93,20%
  • El grau d’assoliment de la competència bàsica de matemàtiques és del 93,20%
  • El grau d’assoliment de la competència bàsica científico-tecnològica és del 93,20%
  • Són uns grans resultats i cal felicitar l’alumnat que els van aconseguir: bona feina!