La nostra alumna Marta Vidal guanya el 22è premi UPC per a treballs de recerca

La nostra alumna Marta Vidal Moliner guanya el 22è Premi UPC per a treballs de recerca de batxillerat. Arquitectura, Enginyeria, Ciències i Tecnologia.

La nostra alumna Marta Vidal va rebre el premi de la 22a edició del Premi UPC Arquitectura, Enginyeria, Ciències i Tecnologia, a la categoria de batxillerat pel seu treball de recerca ‘Tecnologia solidària: Baaloul 007 extension. Estudi i planificació d’un assentament temporal per a refugiats’.

L’acte de lliurament va tenir lloc el passat 7 d’octubre a la sala de juntes del Rectorat de la UPC i la Marta va assistir-hi acompanyada de la directora de l’institut, Marta Pons i la tutora del treball, Carmen Royo.

Enhorabona Marta!

#orgulldalumnes

Segons explica l’UPC a la seva pàgina web: “El Premi té com a objectiu potenciar l’interès de l’alumnat de batxillerat i de cicle formatiu de grau superior per les àrees d’expertesa i coneixement de la UPC i premiar la incorporació les dimensió sostenibilista que es realitza en aquest àmbit des de les aules de secundària. El Premi vol així fomentar el valor de la sostenibilitat, aplicat a la concepció i al desenvolupament dels projectes de recerca elaborats per l’alumnat de secundària, atesa la sostenibilització curricular present a totes les titulacions que imparteix la UPC.”

El premi està dotat amb una tauleta i una beca de gratuïtat de tots els crèdits matriculats per primera vegada durant l’any acadèmic 2021-2022 en estudis oficials a centres propis de la UPC, sempre que s’hi hagi obtingut una plaça a través del procés de preinscripció i selecció corresponent.
La tutoria del treball es premia amb una targeta regal per valor de 100€ en un establiment per a l’adquisició de productes culturals i/o tecnològics i amb la inscripció gratuïta en un curs EXPLORA de l’Exploratori dels Recursos de la Natura.
El centre d’ensenyament serà premiat amb la participació d’una de les seves classes o grups de batxillerat en la propera edició de la Fira del Coneixement de Berga. Aquest premi inclou: desplaçament a Berga amb autobús, visita als estands, exposicions i conferències organitzats durant la Fira, i recorregut naturalístic a la serra de Queralt (aquest premi estarà condicionat per les directrius marcades per les autoritats sanitàries en relació amb les mesures preses per la situació sanitària del moment).

En els enllaços següents podreu veure en detall l’objectiu dels premis, qui és el jurat, quins són els criteris d’avaluació i la seva difusió, d’entre d’altres coses, i així aprofundir en el coneixement del treball:

PÀGINA WEB UPC – PREMIS

NOTA DE PREMSA LLIURAMENT PREMI