LA DIANA BERTOLIN MENCIÓ D’HONOR DEL PREMI FRANCESC NOY D’HUMANITATS DE LA UPF

La Facultat d’Humanitats de la Universitat Pompeu Fabra convoca el Premi Francesc Noy d’Humanitats al millor treball de recerca de batxillerat de Catalunya en qualsevol disciplina d’Humanitats que hagi estat presentat durant el curs acadèmic 2019-20 en els centres de secundària públics, privats o concertats de Catalunya.

I amb orgull informem que la nostra alumna Diana Bertolín Rico ha rebut una Menció d’Honor del premi. En un emotiu acte virtual fet ahir a les 13.00 h, amb la presència de la Diana i de la nostra directora, va conèixer la notícia. Un premi treballat, merescut i que fa justícia amb la Diana, una gran persona i molt apreciada al centre.

Cal fer menció també a la seva tutora i professora de castellà del centre Miriam Campo. Tot i que el mèrit del premi és bàsicament de l’alumne/a, sovint oblidem l’important paper de suport i guia dels tutors dels treballs de recerca. Moltes felicitats també a la Miriam. Bona feina a totes dues.

#orgulldalumnes

DIANA BERTOLÍN FINALISTA DEL PREMI FRANCESC NOY D’HUMANITATS

Els criteris que han guiat al Jurat del Premi Francesc Noy de la Facultat d’Humanitats de la Universitat Pompeu Fabra a l’hora de valorar els treballs de recerca de Batxillerat presentats pels centres d’ensenyament secundari de Catalunya han estat els següents:

1. Perfil interdisciplinari en el camp de les Humanitats.
  2. Originalitat i concreció del tema: qualitat i justificació del plantejament del tema així com claredat d’objectius.
  3. Qualitat i correcció metodològica: justificació i adequació dels mitjans i tècniques emprades als objectius.
  4. Rigor científic en el desenvolupament del treball i profunditat de l’argumentació.
  5. Correspondència entre el plantejament inicial (i.e. hipòtesis, objectius o preguntes de recerca) i els resultats i conclusions o discussió finals.
  6. Idoneïtat de les fonts d’informació emprades, capacitat d’extreure’n dades significatives i capacitat de síntesi.
  7. Correcció en les cites procedents d’altres fonts i en l’apartat de referències bibliogràfiques.
  8. Qualitat i correcció lingüística i discursiva.
  9. Qualitat i correcció en la presentació formal del treball.
  10. Creativitat i aportacions personals.

I amb orgull us informem que l’alumna del centre DIANA BERTOLIN ha quedat entre les deu FINALISTES amb el seu treball de recerca Las Sinsombrero. Porque  sin ellas la hitoria no está completa !

Una gran feina! Moltíssimes felicitats Diana Bertolin! #orgulldalumnes

a causa de les mesures motivades per la crisi sanitària, l’acte de lliurament del Premi Francesc Noy d’Humanitats 2020 es celebrarà en format no presencial el dijous 28 de maig a les 13.00h. Que hi hagi molta sort Diana!

El 6 de novembre de 2019 ja vam publicar un article sobre el treball de recerca realitzat per la Diana, a rel de la seva entrevista a Vilassar Ràdio, amb el títol La Diana Bertolin dóna veu a Las SinSombrero. En aquest enllaç pots recuperar l’article: