La Diana Bertolin dóna veu a Las SinSombrero

Des de Vilassar Ràdio han entrevistat a la nostra alumna de 2n de batxillerat Diana Bertolin. Han parlat de Las SinSombrero, una generació d’artistes i pensadores que van ser silenciades pel franquisme simplement pel fet de ser dones. Donar veu a aquestes dones és una de les finalitats de la Diana, i un dels objectius del seu treball de recerca.

Gràcies un cop més al Jaume Cabot, de Vilassar Ràdio per la seva col·laboració, pel seu interès en l’educació del poble i en les noies i els nois que hi viuen.

En aquest enllaç podeu escoltar tota l’entrevista.

Com a activitat complementaria per a la difusió de Las SinSombrero la Diana també ha fet una petita exposició a les parets de l’Institut amb l’objectiu de donar a conèixer una generació de dones injustament silenciades.