Activitats a la natura amb l’alumnat de 1r d’ESO

Un curs més, des del departament d’Educació física de l’Institut hem organitzat una sortida de dos dies d’activitats a la natura amb l’alumnat de 1r d’ESO.

Aquesta sortida està emmarcada en un projecte on es treballen les competències pròpies de la matèria d’educació física i la competència digital.

Aquest any hem realitzat la sortida els dies 7 i 8 de maig a l’Alberg Torre Ametller de Abrera de Mar. I què hem fet?

• Ruta de senderisme des de l’institut a l’alberg, tot passat pel Castell de Burriac.
  • Dinar a l’alberg
  • Gimcana d’activitats preparades pel professorat d’educació física
  • Sopar a l’alberg
  • Cursa d’orientació nocturna
  • Esmorzar a l’alberg
  • Ruta de senderisme des de l’alberg fins a l’institut

Hem arribat una mica cansats i cansades, però gaudir de la natura en un entorn privilegiat i convivint amb els companys i les companyes ha estat una experiència extraordinària.