21 de maig, de 9 a 14, Campanya de donació de sang a l’Institut Pere Ribot

El proper dimarts 21 de maig, de 9 a 14 hores, a la biblioteca de l’Institut, organitzem per 5è any una campanya de donació de sang, gràcies al Banc de Sang i Teixits de Catalunya.

RESULTATS DE LA CAMPANYA:

40 donacions efectives

7 oferiments

11 donacions de nous donants

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTHOM QUE HO HA FET POSSIBLE!

La iniciativa sorgeix del departament de Biologia i geologia del centre, que mitjançant el Servei Comunitari obligatori a 4t d’ESO, dona la iniciativa d’un grup d’alumnes de 4t d’ESO que organitzen i ajuden a la difusió del projecte.

Aquest any han dissenyat els elements gràfics de la campanya, i han anat a Vilassar Ràdio (gràcies Jaume Cabot pel teu acolliment i predisposició), a explicar la campanya i a demanar la col·laboració de la ciutadania. El dia de la donació estaran tot el matí executant l’organització de la donació, donaran la benvinguda i faran l’acompanyament de totes les persones donants des de l’inici fins al refrigeri final.

Des del centre volem agrair la feina a aquest grup d’alumnes, al professor que lidera el projecte (Jordi Adsuar), al centre per assumir la campanya com a projecte de centre i a Vilassar Ràdio per tota la col·laboració i predisposició que ens han ofert.

Us animem a venir. Us demanem que vingueu. Penseu que 1 sola donació pot salvar 3 vides, i que cada dia se’n necessiten 1.000 a tot Catalunya.

Per poder donar cal tenir entre 18 i 70 anys, pesar més de 50 quilos i portar el DNI.

NO HI PODEU FALTAR!!!!!!!!!!