Viatge de fi de curs de 1r de Batxillerat a Berlín

La segona setmana de juny va tenir lloc el viatge de fi d’estudis de Batxillerat a Berlín. Durant 4 dies ens vam desplaçar a la capital alemana amb els alumnes de Batxillerat. Cal destacar la visita del Est Side Gallery, l’exposició de la topografia dels horrors, la visita al Reichstag, la visita al camp de concentració de Sachsenhausen amb una guia molt complerta i la visita al Neues Museum i al museu de Pergamon, d’entre totes les activitats que vam realitzar aquest dies.

Tot i així, no us penseu que va ser un viatge exclusivament cultural. Els alumnes també van poder gaudir de temps per relacionar-se i fer les compres que van volguer. Pensem que va ser una bona experiència.