SORTIDA SERRA DE COLLSEROLA

Amb els alumnes de Ciències de la Terra i el medi ambient de batxillerat s’ha anat a la Serra de Collserola per posar en pràctica i observar directament els coneixements treballats a l’aula durant tot el matí d’avui. Una professora de Universitat de Barcelona ens ha guiat en aquesta sortida.

Neus Pérez

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut