Sortida literària per la Barcelona de “Marina” (4t d’ESO)

El passat dijous 22 de febrer els alumnes de 4t d’ESO van recórrer els escenaris de la novel·la Marina de Carlos Ruiz Zafón, ambientada a Barcelona, en una iniciativa impulsada des de l’assignatura de Llengua castellana. Durant la ruta, seguint les passes del protagonista Òscar Drai, van poder visitar escenaris com el Mercat del Born, l’Estació de França, el Carrer Princesa i el Gran Teatre del Liceu, entre d’altres. Van gaudir d’una manera diferent de visitar la seva ciutat i d’aprendre a estimar el seu entorn tan proper i tan llunyà, però sobretot misteriós i històric. Literatura de terror i realitat per motivar l’alumnat a endinsar-se en el món dels llibres.