Projecte PANGEA

Els nostres alumnes de 4t d’ESO han participat en el projecte PANGEA dins la matèria d’Ètica. L’objectiu és fer participar als alumnes en un servei comunitari prioritàriament al barri de Navas. Ens sumem al projecte per la necessitat de fer una formació més pràctica, més significativa i més integral d’acord amb la realitat. Perquè els alumnes puguin entendre la importància de la participació social, del significat del concepte de ciutadania, i tot, superant l’aula com a únic entorn d’ensenyament aprenentatge.

Els alumnes han après entre altres coses a un coneixement sobre el seu barri, a identificar les seves necessitats i a estar més desperts vers el seu entorn. Han après que amb petites accions es poden fer coses grans. I molts d’ells, ara són molt més empàtics, solidaris i cooperants que ho eren abans. A més, han posat en pràctica el treball grupal que tant els hi costa, deixant de banda les diferències entre ells.

Per acabar, ens agradaria agrair la col·laboració de: Centre Obert Salesians, Mireia Paez (ONG VOLS), T’acompanyem, Centre Integral Meridiana (gràcies, Domenico!), Natàlia (Centre Cívic de Navas), Banc d’Aliments Salesians, Escola Antoni Balmanya, Escola Sagrer, Centre Cívic Torre Llobeta i Comissió Jove del barri de Navas.
Entitats sense les quals aquesta experiència tan enriquidora no hagués estat possible. GRÀCIES, GRÀCIES I MÉS GRÀCIES!

🎥Us adjuntem un vídeo del projecte PANGEA

#FemFuster #Pangea