Presentació de UTOPISTA – Creadors en Residència (2n d’ESO)

El proper dimarts 9 de maig es farà la presentació pública del resultat del procés creatiu entre l’alumnat de 2n ESO i l’artista Miquel Barcelona en el marc del projecte de Creadors en Residència. A aquest esdeveniment hi està convidada la comunitat educativa i els familiars de l’alumnat que ha participat del projecte. Us en detallem la informació a continuació:

Títol: “UTOPISTA”

Sinopsi: com a resultat del procés de creació, sorgeix una pel·lícula de dansa editada de forma subjectiva per Miquel Barcelona, que recull un seguit d’experiències, reflexions, fets vivencials, etc. de tots els qui hi han participat.

El títol és el resultat d’un inici accidentat: el concepte del qual es va partir pel procés de creació fou la utopia, però l’alumnat no el coneixia i el van confondre amb la paraula “autopista”. Aquesta confusió ha servit de metàfora on han convergit les fragilitats d’aquest procés, la veu de l’alumnat i els condicionants del temps compartit.

Durada: 60 minuts aproximadament (entre projecció i col·loqui posterior).

Participants: alumnat de l’optativa de 2n d’ESO Creadors en Residència, l’artista Miquel Barcelona i el professorat de l’Institut Dolors Aleu.

Lloc: Centre Cívic Navas (sala d’actes)
Dia: dimarts 9 de maig de 2023