Participem a la Magic Line!

La Magic Line és una proposta de voluntariat vinculada a l’Hospital de Sant Joan de Déu i integrada dins de la Convocatòria Unificada de Programes del Consorci d’Educació de Barcelona. Es tracta d’una Caminada Solidària per recollir fons per a la fundació de l’obra social i que se celebra des del 2014. Enguany la Caminada Solidària tindrà lloc el proper diumenge 17 de març al matí i com a Institut hi participem de dues maneres:

1.  L’alumnat de 4t d’ESO participarà el mateix dia presencialment dinamitzant els 2 estands al parc de la Ciutadella. Realitzaran diversos tallers i donaran avituallament als participants de la Caminada Solidària.
  2.  L’Institut incentiva la formació d’equips d’entre 4 i 20 persones per participar a la Caminada Solidària, que poden ser formats per alumnat, famílies, docents i PAS.

Al següent enllaç trobareu més informació sobre la participació a la Magic Line i en aquest altre hi podeu fer la inscripció del vostre equip!