Joc de “Passaparaula” a Informàtica Feu un comentari / Per admin / 17/12/2020 / ESO General Portada Els alumnes de 4t d’ESO hem jugat al joc de “Passaparaula” a l’assignatura d’informàtica. #FemFuster