Intercanvi dels alumnes de 4t d’ESO a Holanda

Un grup de 20 alumnes de 4t d’ESO estan realitzant aquests dies un intercanvi amb el Domenicus College de Nijmegen (Holanda). Organitzat pels departaments de llengües estrangeres i ciències socials, és el tercer any que es realitza. Durant aquests dies els alumnes practiquen l’anglès amb els alumnes holandesos. L’anglès és la llengua vehicular que permet la comunicació entre ells. Els alumnes de la Domenicus College utilitzen l’holandès per a expressar-se, mentre que els nostres alumnes ho fan en català o castellà.

Al llarg d’aquests dies faran diferents activitats que podreu anar seguint puntualment en aquesta notícia (viatge a Amsterdam, sortida per la ciutat de Nijmegen, pràctica d’esports….)

Podeu consultar la web del Domenicus College clicant al següent enllaç.

A continuació podeu consultar un video dels alumnes patinant sobre gel en el següent enllaç.