Iniciem el TG de 2n d’ESO amb la visita de “Catalunya en miniatura”

Els alumnes 2n d’ESO han visitat el dimecres 19 de setembre les instal·lacions de “Catalunya en miniatura”. L’activitat està organitzada per l’equip impulsor del Treball Globalitzat i es tracta de la primera sessió del Treball Globalitzat amb el que iniciem el curs de 2n d’ESO, l’objectiu del qual és que els alumnes construeixin la maqueta d’un edifici de l’època medieval europea (musulmà, romànic, gòtic).

A la sortida l’alumnat ha realitzat un itinerari per les diverses maquetes que s’han elaborat a “Catalunya en Miniatura” i també ha visitat el Taller de les instal·lacions on han pogut seguir les explicacions per a poder construir una maqueta.