Hem escollit un nou mural per al pati!

La setmana passada vam dur a terme una votació per triar el mural que decorarà la paret del pati de l’Institut. Les sis propostes que es van dur a votació les van fer els alumnes del grau superior de pintura mural de l’Escola Llotja. Prèviament l’alumnat del nostre Institut, a través d’una enquesta, va mostrar el seu interès pels paisatges naturals com a temàtica general per als murals candidats. A la imatge es pot veure una simulació de com quedarà el mural guanyador un cop pintat. Els mateixos alumnes de la Llotja amb la col·laboració de l’alumnat de l’Institut seran els encarregats de materialitzar aquest fantàstic mural.