Festa de fi de curs 2017

Benvolguts pares i mares!

Ja s’acaba un altre curs i, com cada any, l’Institut celebra l’acte acadèmic de graduació d’ESO i Batxillerat. Després, a les nou de la nit, també com cada any, us esperem a les famílies i alumnes de tots els cursos, a la festa de final de curs.

Només us demanem que col·laboreu amb el sopar, portant un primer o segon plat o unes postres. La beguda es podrà comprar a la mateixa festa.

L’espai reservat a les famílies serà al menjador de l’Institut, mentre que els joves tenen a la seva disposició el gimnàs, on hi haurà música, amb una DISCOMÒBIL. Us recordem que l’accés serà restringit exclusivament al professorat, als alumnes i a les seves famílies. Els alumnes hauran de portar l’entrada acompanyada del carnet de l’Institut o el DNI.

La festa durarà fins  l’1:00 de la  matinada.

Us esperem a tots per acomiadar junts un altre curs!!